כמו דג במים

שתפו:
כמו-דג-במים

בריכת שחייה זה החיים, לא כך? אין כמו לעבוד על החתירה שלך, לעצב את שרירי הגב עם כמה בריכות טובות או סתם לשרוץ במים הקרירים ביום קיץ ישראלי. כל זה נשמע שמיימי עד שאת חושבת על כמות הכלור במים שדי משמיד את השיער שלך והופך אותו ליבש ומלא בקשרים. בנוסף, הכימיקלים הפעילים בחומרי ניקוי של בריכות יכולים לחמצן את השיער ולהפוך כל בלונד משגע לירקרק מפוקפק (את אולי לא תאמיני, אבל פסל החירות בניו יורק לא היה תמיד ירוק). החדשות הטובות הן שאין צורך לתת לאיומי השיער האלה להרוס לך את הטבילה במים.

תחזוקת הרעמה

עוד לפני שטבלת את האצבעות במי הבריכה הקפידי להתקלח במלתחות לפני ולהספיג את השיער במים ללא כלור. השיער שלך הוא כמו ספוג, כך שאם תשקי אותו במים רגילים לפני הבריכה, הוא יספוג פחות מהמים עתירי הכלור. אחר כך מרחי שכבה נדיבה של קרם לחות לשיער, כזה שאין צורך לשטוף, כדי שישמש כמחסום בינך לבין הכימיקלים ובו זמנית יעניק לשיער לחות. מיד אחרי הרחצה שטפי את הכימיקלים מהשיער.. אחרי השטיפה חפפי בשמפו ומרכך המונעים נזק.

סודות מקצועיים

חלק מההשלכות של כלור הם הקשרים בשיער שמשבשים את משטח הקוטיקולה וגורמים לשערה להיות קשה וחלשה. לפני הרחצה תוכלי למנוע את הקשרים אם תאספי שיער רטוב לקוקו גבוה ואז לפפי אותו מסביב לגומיה לצורת גולגול בלרינה, או אם הוא מספיק ארוך – קלעי אותו לצמה. אם את רוצה להיות אפילו עוד יותר בטוחה מנזקי הבריכה, חבשי כובע רחצה.

מחוללי נסים

הדרך הכי טובה להיפתר מכלור וכימיקלים בשיער היא באמצעות גמילה מטהרת. השתמשי בשמפו Damageובמרכך “הנוסחה הקלאסית” של פנטן בכל יום כדי להזין את השיער ולהימנע מקשרים כתוצאה מכימיקלים. בצירוף עם שגרת השיער הזאת, פעם בשבוע השתמשי בסדרת לחות מוגברת ובמסכת שיקום ב-2 דקות של פנטן שיפוצצו את הרעמה שלך בלחות משמעותית.